Osana UUTOS-koulutusta ja yhteistyössä Haaga-Helian kanssa teimme asiakastyytyväisyyskyselyn tammikuussa 2024.
Kyselyn tavoitteena oli selvittää palveluiden käyttöä/tunnettuutta sekä löytää kehitysmahdollisuuksia myyntiimme.
Koska haluamme palvella asiakkaitamme entistä paremmin, oli hienoa että saimme ulkopuolisen tahon toteuttamaan kyselyn puolueettomasti.
Yhteenveto ja suositukset:
- Asiakkaiden arviot pääosin hyviä tai oikein hyviä
- Tarpeiden ymmärtäminen, asiakasvastaavien/myyjien toiminta ja viestintä kytkeytyvät yhteen ja pieni muutos asiassa yhdessä vaikuttaa toisiin
- Kehitysehdotuksia eri kohtiin myynnin kasvattamiseksi:
- Asiakastoiminnan systematisointi niin, että asiakkaiden kanssa käydyt keskustelut/sisällöt ovat läpinäkyviä koko yritykselle ja esiin otetaan aiheita systemaattisesti.
- Seuraavan asiakaskyselyn yhteyteen avoin kysymys siitä miten voimme tuottaa lisäarvoa asiakkaillemme. - Kohdennettu viestintä asiakasluokkien/kiinnostusten mukaan.
- Asiakastoimenpiteiden kirjaus sovitusti Hubspotiin.
- Seuranta esim. kvartaaleittain/vuosittain
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Hei, haluan antaa kommentin.